Her finder du information omkring den markedsføring, som Destination Nordvestkysten arbejder med og de projekter/kampagner, som er sat igang.
PROJEKTET ER ANNULLERET PGA [COVID 19]
Destination Nordvestkysten, Destination Nord, Destination Himmerland, Destination Limfjorden og Rebildporten er gået sammen i et fælles markedsføringsprojekt om at profilere Jul i Nordjylland.
PROJEKTET ER IGANG
Under overskriften "Meget mere end bare Danmark", er Danmarkskampagnen 2020 skudt igang. Den skal få flere danskere til at opleve Destination Nordvestkysten.
PROJEKTET ER AFSLUTTET
Læs mere
PROJEKTET ER IGANG
20,6 mio. kr. i puljen.
Kr. 500.000,- specifikt til kommunikation om Destination Nordvestkysten. Koordineres sammen med resten af Vestkystsamarbejdet.
Pulje under udvikling.
PROJEKTET ER I GANG
Destination Nordvestkysten er operatør på projektet, som i 2020 forventes at have et beredskab til en eventuel kickstart af nærmarkederne, i form af markedsføringsindsatser til en værdi af 12 mio.. Bagved projektet står 11 nordjyske kommuner, hvoraf Thisted-, Jammerbugt- og Hjørring kommune deltager fra vores destination.
Til brug i markedsføringen af Destination Nordvestkysten og Vestkysten som helhed er der udarbejdet en kernefortælling og en brandfilm, som portrætterer livet langs Vestkysten.
Læs mere om hvordan Vestkystbrandet er blevet til og find designmanual og fotostil samt læs hele kernefortællingen i sin fulde længde.