Sømærke Blokhus

Markedsføring

Foto: Destination Nordvestkysten

Her finder du information omkring den markedsføring, som Destination Nordvestkysten arbejder med og de projekter/kampagner, som er sat igang.

Projekter

Danmarkskampagnen 2020

PROJEKTET ER IGANG

Under overskriften "Meget mere end bare Danmark", er Danmarkskampagnen 2020 skudt igang. Den skal få flere danskere til at opleve Destination Nordvestkysten.

Læs mere

Foto: Destination Nordvestkysten

Påskeindsats

PROJEKTET ER AFSLUTTET
Læs mere

Foto: Destination Nordvestkysten

Kickstart Danmark 

PLANLÆGNING I GANG
20,6 mio. kr. i puljen. 
Kr. 500.000,- specifikt til kommunikation om Destination Nordvestkysten. Koordineres sammen med resten af Vestkystsamarbejdet.

Foto: Destination Nordvestkysten

Kickstart nærmarkeder

Pulje under udvikling.

Foto: Destination Nordvestkysten

Fælles Vækst i Nordjylland

PROJEKTET ER I GANG
Destination Nordvestkysten er operatør på projektet, som i 2020 forventes at have et beredskab til en eventuel kickstart af nærmarkederne, i form af markedsføringsindsatser til en værdi af 12 mio.. Bagved projektet står 11 nordjyske kommuner, hvoraf Thisted-, Jammerbugt- og Hjørring kommune deltager fra vores destination.

Kernefortællingen om Vestkysten

Til brug i markedsføringen af Destination Nordvestkysten og Vestkysten som helhed er der udarbejdet en kernefortælling og en brandfilm, som portrætterer livet langs Vestkysten.

Brandfilm for Vestkysten

Foto: Nordvestkysten
Herude vestpå. Leves og opleves livet på en særlig måde.
Herude Vestpå. Langt fra alt. Kommer du tæt på det, der betyder mest.

Brandguide for Vestkysten

Læs mere om hvordan Vestkystbrandet er blevet til og find designmanual og fotostil samt læs hele kernefortællingen i sin fulde længde.