Vi har nogle helt særlige fyrtårnsoplevelser langs Nordvestkysten, som er unikke, emmer af autencitet, frihed og nostalgi og Puck Maxi konceptet giver det et strejf af nordvestjysk humor, som vi alle kender vestjyderne. På den måde portrætterer det vores helt særlige DNA her på Nordvestkysten på en ny men troværdig måde, fortæller projektleder Anne Nøhr Ringgren.
”Vi kommer til at følge Puch Maxi holdet, når de vrider håndtaget, giver bundgas og kommer på besøg rundt omkring til feriebyer og oplevelser langs Nordvestkysten.
Storytellingen og humoren skal vække følelser hos potentielle gæster og øge præferencen for vores brand - Destination Nordvestkysten”, forklarer Anne Nøhr Ringgren.
”Mange danskere tror fejlagtigt, at de skal rejse langt for at opleve noget særligt, men tit får vi måske bare ikke fortalt godt nok om det unikke, vi har her i Danmark, og vi glemmer helt at opleve det, der ligger tæt på.
Det skal vores Danmarkskampagne: Bare ude vestpå - hjælpe med, og du kan sommeren igennem følge med her på www.visitnordvestkysten.dk , slutter Anne Nøhr Ringgren
> Se lokal kampagneside: Bare ude vestpå
> Læs også: Danmarkskampagne 2020