Facebook-workshop
Bliv klogere på hvordan du laver et fængende Facebookopslag, og lær hvordan du arbejder med Facebookannoncering, når Destination Nordvestkysten inviterer til Facebook-workshop i uge 12.
Fredag den 26. marts fra kl. 9.00 - 11.30 afholder Destination Nordvestkysten online Facebook-workshop for aktørerne ved Nordvestkysten.
På workshoppen vil Jonas Bauer Nygaard fra web- og reklamebureauet Norsite lære dig, hvordan du skaber det gode Facebookopslag gennem tekniske og visuelle hjælpemidler. Efterfølgende præsenterer Josephine Beck, projektkoordinator i Destination Nordvestkysten, dig for de grundlæggende elementer ved Facebookannoncering. Imellem oplæggene vil du blive sendt ud i virtuelle grupper med andre turistaktører, hvor I har mulighed for at sparre med hinanden omkring de ovenstående emner.
Forberedelse
Forud for workshoppen skal du have forberedt følgende:
- Send evt. spørgsmål, som du gerne vil have besvaret på workshoppen til Betina Slot på bcs@visitnordvestkysten.dk
- Det er vigtigt, at du har en virksomhedsside oprettet på Facebook inden workshoppen. Har du endnu ikke en virksomhedsside, guider Josephine dig til, hvordan du opretter den i videoen her.
- Gør dig nogle overvejelser om, hvem din målgruppe for Facebook-annoncer er (Bl.a. alder, køn, geografi, interesser)
- Hav indhold (f.eks. billeder, tekst, video) klar til en annonce, så du blot skal finpudse den efter workshoppen.
- Gør dig nogle tanker vedr. dit bedste opslag (Hvad var særligt godt?) og et opslag, som du gerne ville have var bedre (Hvad ville du gerne ændre?)
Når du har tilmeldt dig workshoppen, vil du modtage et ark fra Betina, som du skal have udfyldt og sendt retur senest den 22. marts kl. 12.00
Tilmelding
Der er kun 30 pladser ved denne workshop, så vi opfordrer til, at du tilmelder dig hurtigst muligt.
Forretningsudvikler